Pismo kompanije TS Imperial Clearing House Narodnoj Banci Srbije 01.11. 2013

Pogledajte i SAOPSTENJE ZA JAVNOST povodom komentara u medijima u vezi nase firme

U produžetku integralni tekst pisma koji je kompanija TS Imperial Clearing House uputila Narodnoj Banci Srbije 23.11.2013. godine sa zahtevima na koje se još uvek čekaju odgovori.

——– Original Message ——–

Subject: Prigovor na rad banaka
Date: 2013-11-01 13:16
From: Office <office@imperial-banking.rs>
To: zastita.korisnika@nbs.rs
Reply-To: jayt@imperial-banking.rs

 

TS-IMPERIAL CLEARING HOUSE

Beograd, Vračar

Braničevska 9

e-mail: office@imperial-banking.rs

tel: +381 13 332-665

 

 

NARODNA BANKA SRBIJE

Centar za zaštitu korisnika

Beograd

Nemanjina 17

 

Poštovani,

1.Molimo Vas da izvršite kontrolu rada Banke Poštanska štedionica i proverite razloge njihovog odbijanja da nam potvrde račune koje smo već ranije imali i preneli iz Privredne banke Pančevo

2.Molimo vas da proverite rad Sber banke jer smatramo da je naša firma TS Imperial Clearing House doo, oštećenja time što je Sber banka odbila da nam otvori račune a Poštanska štedionica, je posle poziva kolega iz Sber banke ugasila naše račune,

Opis slučaja

 

3. U maju 2013. videli smo na sajtu Sber banke da se bave INVESTICIONIM BANKARSTVOM. To je bio inicijalni razlog da im se obratimo za otvaranje računa. U tom trenutku mi smo imali račune kod Piraeus banke i kod banke Poštanske štedionice.

4. Posle dva meseca prikupljanja, notarizovanja, apostiliranja , prevođenja trazenih dokumenata firme, Sber banka je odlucila da nam ne otvori račune i to bez obrazloženja.. Tom prilikom, dakle 01. 08.2013. smo ih obavestili da mi imamo račune kod gore navedene dve banke i tada nastaje naša mora

5. Već sledećeg dana 02.08.2013 (dokaz: Dopis u prilogu)banka Piraeus nam je ugasila račune, a Banka Poštanska štedionica, posto smo zvali da proverimo, je saopštila da da je devizni račun u redu ali da za dinarski moramo da podnesemo ponovo dokumentaciju da bi nam nekoliko dana kasnije saopstila da nam je i devizni racun ugasen.

6. Mi smo podneli dokumentaciju koju je Poštanska štedionica tražila i oni nisu naknadno tražili nista više od onoga što smo im predali. Nisu imali nikakva dodatna pitanja, ni usmeno ni pismeno.

7. Banka Poštanska štedionica je donela odluku da nam ugasi račune 27.08..2013. bez ikakvog obrazloženja iako smo dostavili SVE ŠTO SU TRAŽILI, iako smo u ovoj banci preko Privredne banke Pančevo imali otvoren račun od 14.04.2010. godine.

8. Piraeus banka nam je takodje, bez obaveštenja ili upozorenja, ugasila račune 02.08.2013. (samo dan posto smo Zber banku informisali da kod Pireaus banke imamo otvoren racun) i tražila da ponovo podnesemo dokumentaciju za otvaranje. Kada smo podneli ponovo sva dokumenta, oni su tražili da notar na Kipru overi kopije pasoša osnivača, koji je osnivač kompanije u Srbiji (iako smo apostilom overili i preveli dokumenta firme registrovane na Kipru i priložili kopije pasoša)

9. Banke tvrde da nisu duzne da dostave informacije gradjanima kada ih oni zatraze na osnovu zakona o pravu pristupa informacijama od javnog znacaja. Ali banke iako su privatna preduzeca duboko su zavisne i povezane sa drzavom preko Narodne banke dakle u konacnici , gradjani su principali i oni imaju prava da kontrolisu sta banke zapravo rade. Banke su sebi prigrabile pravo da same mogu da biraju klijenta i da o tome nisu duzne nikoga da obavestavaju. Medjutim to ne moze biti ni u skladu sa zakonom ni u skladu sa zdravim razumom jer banke su sui generis preduzeca, koja rade pod kontrolom drzave. Banke za razliku od obicnih preduzeca i gradjana imaju tu mogucnost da “multiplikuju” aktivu i da kreiraju kolicinu novca u opticaju. Taj novac one pozajmljuju nama gradjanima i nasim preduzecima a mi nasim radom i znojem stvaramo vrednost njihovim elektronskim papirima i vracamo kredite. Drzava garantuje nama gradjanima i nasim preduzecima za zakonitost i korektnost njihovog rada bez diskriminacije po bilo kom osnovu. Zato gradjani i preduzeca moraju da imaju pravo da znaju sta banke rade sa nasim novecem, takodje imamo pravo da proverimo da li poslovna politika banaka krsi nasa prava. Jedini legalni nacin poslovanja je preko banaka i ako bankama dozvolimo da bahato, samovoljni i bez obrazlozenja, odlucuju ko moze a ko ne moze da bude za njih pozeljan klijent onda duboko povredjujemo osnovna prava ljudi na rad krseci Ustav i medjunarodne povelje o ljudskim pravima

10. Zbog svega gore navedenog trazimo da izvrsite nadzor nad radom ovih banaka, prikupite pisanu dokumentaciju vezanu za nasu firmu i da nam ucinite dostupnim sav materijal kojim su se rukovodili kada su nam gasili racune i odbijali nas kao nepozeljnog klijenta i da nas obavestite o razlozima njihovog postupanja.

11. Uz ovaj zahtev prilazemo meil od 01.08.2013. upucen Zber banci i mail od 02.08.2013 upucen Piraeus banci.

S poštovanjem

Ljiljana Tatić, prokurista

TS-TriStar Imperial Client Support
Jay Tatic
Oratis Bldg, flat 23
20 St Lazaros,
6020 Larnaka, CY
+35796355866
+381652324440
Fx: +38113351380
SWIFT: TIICCHG1
office@imperial-banking.rs,
http://www.imperial-banking.rs

 

prigovor piraeus banka 02.08.2013.

Odgovor na zahtev za slobodni pristup informacijama

 

 

Advertisements

2 thoughts on “Pismo kompanije TS Imperial Clearing House Narodnoj Banci Srbije 01.11. 2013

  1. Pingback: ФБР ИНТЕРВЈУ са Љиљаном Татић – TS Imperial Clearing House: Колико та фирма и да ли уопште кошта грађане Србије… | СРБски ФБРепортер

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s